Přestupové spekulace VI 17. 7. – 26. 7.

 

Přestupové okno je oficiálně otevřené od 1. července a Arsenal zatím podepsal tři hráče (Granit Xhaka, Takuma Asano a Rob Holding). V následujících týdnech vám budeme denně přinášet čerstvé spekulace. Na předchozí články našich přestupových spekulací se můžete podívat zde, zde, zde, zde a zde.

26. 7.

Mirror přišel s tím, že Lyon začne jednat o možném přestupu Lacazette jen tehdy, když zájemce přijde s nabídkou začínající na £40m.

Lyon oficiálně potvrdil, že Arsenal podal nabídku za Alexandra Lacazette. Nabídku o hodnotě £29m však odmítl a ve svém oficiálním sdělení dodal toto: „Nabídku jsme odmítli z jediného důvodu. OL si chce ponechat Alexandra Lacazette, protože je nenahraditelný a patří mezi klíčové hráče týmu.“ /SkySports/

Arsenal jednal s obráncem Valencie Shkodranem Mustafi. /Daily Star/

Wissam Ben Yedder (25 let, Francouz, ÚT, 170 cm, 23 branek min. sezónu za Toulouse) přestoupí do Arsenalu nebo do Sevilly během následujících několika hodin. Údajná cena je £8m. /Canal+/

25. 7.

Bordeaux otevřelo s Arsenalem jednání ohledně trvalého přestupu Mathieua Debuchyho. /Le Parisien/

Marcelo Brozović je podle italské La Gazzetty opětovně spojovaný s přestupem na sever Londýna. /La Gazzetta/

24. 7. 

Ranieri řekl na tiskové konferenci, že spekulace o Mahrezovi jsou opravdu jen spekulace a že zůstane v Leicesteru. /ESPN/

Wojciech Szczesny stráví v Říme ještě jednu sezónu na hostování. /Mirror/

Čerstvé nedělní zprávy přináší „přestupový šok„. AW si našetřil £75m a hodlá je poslat do Lyonu a Leicesteru. Myslím, že už teď je jasné, o které fotbalisty jde. Pro pořádek ale přece jen uvedu jména: Alexandre Lacazette a Riyad Mahrez. /Sunday Mirror/

23. 7.

Včerejší setkání Wengera s agentem Mahreze po remíze Arsenalu s RC Lens mohlo mít mnohem nevinnější vysvětlení. Agent Mahreze totiž zastupuje také mladíka Bellegardeho a jako jeho zástupce se byl akorát podívat na jeho zápas. /Goal/

Trenér BVB odmítl spekulace o odchodu Mathiase Gintera. Hráč zůstává v Borussii. /SkySports/

Riyad Mahrez přijal nabídku připojit se k Arsenalu. Kluby se ještě domlouvají na přestupové částce, ale podle spekulací by to mohlo být necelých £42m. /Eurosport FR/

Jedna zapomenutá spekulace ze včerejšího večera – Watford se ohlíží po stoperovi a zvažuje hostování Caluma Chamberse. /Watford Observer/

22. 7.

Podle Emanuele Giulianelliho, italského sportovního novináře, není Lacazette hlavním přestupovým cílem – zatím. Dick Law a jeho tým včera odletěli do Německa, odkud by měli přivézt útočníka nebo obránce. /twitter/

Arsenal právě na svých oficiálních stránkách potvrdil příchod Roba Holdinga. Vítej.

Alexandre Lacazette oficiálně požádal o odchod z Lyonu. /lequipe.fr/

Arsenal se rozčiluje nad tvrdohlavostí City. Klub z Manchesteru se stále nevzdává naděje na angažování Hectora Bellerína. Arsenal už před dvěma dny zavrhl jakoukoliv možnost, že by španělský obránce odešel. /Mirror/

21. 7.

Rob Holding by měl být oznámen během několika dní. /Independent/

Sám Mauro Icardi měl říct pro italské noviny, že spekulace jdou naprosto mimo něj a sám hodlá zůstat v Interu, kde má smlouvu až do roku 2019. Tak si vyberte. /Gazzete dello Sport, Mirror/

Arsenal se chystá nabídnout necelých £42m. za Maura Icardiho. Jeho manželka a agentka v jedné osobě včera tweetovala z Londýna a spekuluje se, že navázala kontakt s Arsenalem. Údajně bude argentínskému útočníkovi nabídnut plat 100 tisíc týdně. /Telegraph, Independent/

20. 7.

Moussa Sissoko hodlá opustit Newcastle a rád by hrál PL. Zájem má prý Arsenal. /sun/

Olivier Giroud vyloučil, že by měl odcházet z Arsenalu. S těmito spekulacemi o odchodu přišel italský tisk, který psal o možné výměně a doplatku za Higuaína. Giroud ale přiznal, že Arsenal musí získat alespoň jednoho útočníka za zraněného Welbecka a je připraven čelit velké konkurenci. /skysports/

Kapitánskou pásku přebere Per Mertesacker, který ji nosil převážnou část minulé sezóny při absenci Mikela Artety. /Sun/

Man City se zajímalo o Hectora Bellerína, ale Arsenal odmítl prodej své vycházející hvězdy. /Daily Mail/

19. 7.

Aby těch obránců nebylo málo, tak další na seznamu je Matthias Ginter z BVB. Univerzál, který dokáže zahrát pravý kraj obrany i stopera. /thesun/

Dalším cílem AW by měl být mladý belgický stoper Jason Denayer, který je kmenový hráč Manchesteru City. Tam si ovšem za dva roky ještě nezahrál a strávil formou hostování sezónu v Celticu a naposledy v  Galatasarayi. /thesun/

Arsenal nejspíš přijde o Maura Icardiho, o kterého má velký zájem Juventus a žena Icardiho přiznala, že přesun do Turína je nepravděpodobnější. /thesun/

Wellington Silva opouští Arsenal a vrací se zpět do mateřského klubu Fluminense. Silva přišel do Arsenalu v roce 2010 a nedokázal se prosadit, většinu času strávil na hostování v týmu Bolton Wanderers. /twitter/ 

18. 7.

Rob Holding prošel zdravotní prohlídkou. Bolton přijal nabídku Arsenalu o hodnotě £2,5m. /Bolton news/

Neapol neprodá Higuaína za méně než je jeho přestupová klauzule. /SkySports/

AS Řím ohlásil, že Kostas Manolas není na prodej. Zájem má Arsenal a Chelsea. /Evening Standard/

Jen pro připomenutí. Za 4 dny se odehraje první přátelský duel proti RC Lens. Zde je program přípravy. /Arsenal.com/

Gabriel Barbosa – talentovaný 19 letý útočník Santosu, o kterém se mluví jako o novém Neymarovi, je spojován s Arsenalem. Kromě Arsenalu o hráče usilují Chelsea a Barcelona, která už vyslala své zástupce do Brazílie. /soccerway.com/

Higuaín by se dnes měl rozhodnout, jestli zůstane v Neapoli nebo opustí klub. /Corriere dello Sport/

Takto hezky se loučili spoluhráči s Takumou Asano po jeho posledním zápase za klub. /Twitter/

Barcelona nemá zájem o Riyada Mahreze a nebude soupeřit s Arsenalem a Chelsea o jeho podpis. /Mirror/

17. 7. 

Zástupci Arsenalu se střetnou s Maurem Icardi příští týden v Londýně. /SkySport Italia/

Rob Holding, 20 let starý obránce Boltonu, je opět v hledáčku Arsenalu. První nabídka byla už zhruba před měsícem odmítnuta a Arsenal se chystá nabídnout £2,5m. /Sun/

Arsenalu a Chelsea bylo sděleno, že musí zaplatit skoro £38m, jestli chtějí obránce AS Řím Kostase Manolase. /Daily Star on Sunday, Sunday Express/

Marcelo Brozovic je nové jméno spojené s Arsenalem a Liverpoolem. Jedná se o středního záložníka z Interu Milán. /Sunday Express/

Bayern připravuje šokující nabídku za Laurenta Koscielny.  Zopakuji dřívejší sdělení Ancelottiho, že je se svým kádrem velmi spokojený a navíc už dříve přišel do Bayernu Mats Hummels. /Mirror/

Komentáře

  1. WoX (karma: 0) #1

    [quote name=“Poky17″]OT : http://www.efotbal.cz/clanek-166992-Prestupovy-trh-je-v-soucasnosti-sileny,-krouti-hlavou-Conte.html

    Svatá pravda.. Ty ceny jsou neuvěřitelný.. Když vezmete v úvahu že dvě sezony zpět jsme kupovali Alexise za 35-40 mio, tak letos by jsme za něho museli dát kolem 70mio aby přestup zapadl mezi ostatní..

    To samé Koulibaly, jeho agent se zmínil že hráč chce odejít, zájem má mít Chelski, Everton a Arsenal, ale opět – cena?? 50-60 mio eur.. To mi přijde přehnaný -_- Za pár sezon už hráči snad ani přestupovat nebudou, protože si je nebude mít kdo dovolit :-D[/quote]
    Stropy a zase stropy…ale to je nemožné to by byli potom všichni stejně dobří:)))

  2. yen56 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ragnar Lothbrok“]Jeden takovej zajímavej fakt, Lacazette dal v předchozích dvou ligových sezonách dohromady 48 gólů. To znamená stejnej počet jako dali Giroud, Walcott a Welbeck dohromady. Sice hraje v míň kvalitní a náročný soutěži, ale taky za sebou nemá Özila, Cazorlu nebo Alexise.[/quote]

    http://goonertalk.com/2016/05/10/are-giroud-and-ozil-really-the-problem-with-arsenals-attack/

  3. Ragnar Lothbrok (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“Ragnar Lothbrok“]Jeden takovej zajímavej fakt, Lacazette dal v předchozích dvou ligových sezonách dohromady 48 gólů. To znamená stejnej počet jako dali Giroud, Walcott a Welbeck dohromady. Sice hraje v míň kvalitní a náročný soutěži, ale taky za sebou nemá Özila, Cazorlu nebo Alexise.[/quote]

    http://goonertalk.com/2016/05/10/are-giroud-and-ozil-really-the-problem-with-arsenals-attack/%5B/quote%5D

    Zajímavej článek, přesně proto bych u nás uvítal Lacazetteho nebo Mahreze, aby mohli podpořit Girouda a vytvořit pro nás v útoku víc alternativ. A taky přinést trochu přímočarosti, produktivitu a kvalitu na balonu, která těm hráčům jmenovaným ve článku (krom Mesuta a Alexise) prostě chybí. Já jsem tím příspěvkem o těch Lacazettových gólech nechtěl kritizovat Girouda, ale spíš jsem právě narážel na slabou podporu od ostatních útočných hráčů. Tvořivých hráčů máme dost, jen ta finální fáze a střílení gólů pokulhávají.

  4. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]
    – Spoluprace TV5 a Kose…to moc nefungovalo[/quote]
    To je taky urban legend, ze to nefungovalo. Nie je pravda, ze sme s nimi dostavali nejako viac golov ako s dvojicou Per + Kos, kedysi som si urobil stats a bolo to +- rovnako.

    Treba si uvedomit, ze to boli casy ked sme mali ako DM Alexa Songa, ktory sa casto viac staral o hru dopredu ako naopak. Boli to casy pred Bouldom, ktory priniesol aspon zakladny poriadok do defenzivy.

    Samozrejme, Thomas porobil chyby, namatkou namazal RvP na gol pri jeho premiere proti AFC, alebo ked sme prehrali so Spu*s. Ale chyby robi aj Per, a podla mna vacsie, navyse nepasuje do nasho systemu, najma doma ked tlacime potrebujeme rychlejsich stoperov.

    Ale nevidim jeho prichod realne hlavne kvoli zdraviu, ako pise Ragnar.

  5. gooner253 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ragnar Lothbrok“]

    http://goonertalk.com/2016/05/10/are-giroud-and-ozil-really-the-problem-with-arsenals-attack/
    Zajímavej článek, přesně proto bych u nás uvítal Lacazetteho nebo Mahreze, aby mohli podpořit Girouda a vytvořit pro nás v útoku víc alternativ.
    [/quote]
    Aby Lacazette podporil Girouda museli by sme hrať na dva hroty (a to sa nestane aj keby prišiel). Dosť možné, že Lacazette by v tomto systéme mal na hrote ešte väčšie problemy ako Giroud. Jediné, čo môžeme Olimu vytknúť je efektivita. Tu je ale problém v systéme hry. Hráme to na zbytočne veľa prihrávok. Hre často chýba dynamika, je to pomalé, hráčom chýba pohyb (alebo ani nemajú priestor na nábeh). Príliš často sa stáva, že lopta sa dostane pred 16ku, tam postup končí a začína „hádzaná“ po krídlach a dozadu. Treba hrať priamočiaro dynamicky, hráči by mali dávať rýchlo loptu od nohy.[b]pokračovanie v dalšom komente[/b]

  6. gooner253 (karma: 0) #1

    Súper si potom nestíha preberať hráčov pretože tam je rýchly variabilný pohyb a samotná hra je aj atraktívnejšia pre diváka. Takto sme sfúkli napr ManU. Nie sme v Španielsku, nechcime byť Barca. Do plnej obrany sa hrá každému ťažko (v PL o to viac) a my koľkokrát aj keď tá obrana nie je úplne zavretá radšej počkáme kým sa úplne sformuje a potom obliehame. Futbal predsa nie je šach. Tam treba robiť vietor. Hráčov na to máme. Kombinačný futbal áno ale prosím dynamický. Radšej to hrať priamočiaro vytvoriť šancu a loptu stratiť ako 5 min obliehať šancu nevytvoriť a loptu stratiť aj tak …

  7. Ragnar Lothbrok (karma: 0) #1

    [quote name=“gooner253″]

    a my koľkokrát aj keď tá obrana nie je úplne zavretá radšej počkáme kým sa úplne sformuje a potom obliehame. Futbal predsa nie je šach. Tam treba robiť vietor. Hráčov na to máme. Kombinačný futbal áno ale prosím dynamický. Radšej to hrať priamočiaro vytvoriť šancu a loptu stratiť ako 5 min obliehať šancu nevytvoriť a loptu stratiť aj tak …[/quote]

    Mně by se tenhle styl taky líbil, s tím by nám ale hráči jako Lacazette a Mahrez mohli právě pomoct. Hráče na to už máme, ale většině z nich chybí kvalita ve finální fázi. A kdybysme teda chtěli praktikovat tenhle styl, útočník jako Lacazette, rychlej, pohyblivej a silnej na balonu, by do něho mohl zapadnout mnohem líp než Giroud. Já si nemůžu pomoct, Ollie je kvalitní hráč, ale na útočníky jeho typu už moc předních týmů dneska nehraje. A když ano, tak by je měli zasypávat centrama, což se u nás moc neděje, právě taky kvůli tý pasivní, pomalý hře a obehrávání vápna.

  8. fasik (karma: 0) #1

    [quote name=“yen56″][quote name=“Ragnar Lothbrok“]Jeden takovej zajímavej fakt, Lacazette dal v předchozích dvou ligových sezonách dohromady 48 gólů. To znamená stejnej počet jako dali Giroud, Walcott a Welbeck dohromady. Sice hraje v míň kvalitní a náročný soutěži, ale taky za sebou nemá Özila, Cazorlu nebo Alexise.[/quote]

    http://goonertalk.com/2016/05/10/are-giroud-and-ozil-really-the-problem-with-arsenals-attack/%5B/quote%5D
    Jestliže je tohle pravdivá analýza, pak Mahrez/Lacazette nebo Mahrez+Lacazette se jeví jako nejlepší volby.

  9. Mycrofter (karma: 0) #1

    [quote name=“PETO1″]Som trochu sklamany ze stale sa tu spominaju sice sikovny hraci ale podla mna ziadne tutovky(Lacazette za 40 mil?trosku prehnane ved do teraz som o nom nepocul) ani z Mahreza asi nic nebude.Ak chceme vyhrat PremierLeague tak potrebujeme minimalne TOP kraj zalohy,stopera a ten utocnik 😕 …vlani sme zavahali ked bol dostupny Benzema a teraz sa tu obzerame kde mozeme a som si isty ze lepsi utocnik ako je giroud nepride,aj ked Wengerovi verim ze su aktivny na trhu ale musi aj on pochopit ze velke nakupy sa nam vyplacaju aspon zatial tak preco nie vid Sanchez a Ozil[/quote]
    Tyhle fanoušky mam nejradši. Jak můžeš preferovat Benzemu před Lacazettem. Vždyť je mladší a nehrozí mu basa.

  10. Rubb112 (karma: 0) #1

    Já si myslím, že v přestupech jsme nejlepší na světě 😀

    Chceme tohoto hráče za 25m euro. Ne, dáme vám ho, nejméně, za 40m. OK, nabízíme 26m euro. Ne, my chceme 40, jinak se nebudeme bavit. Dobře, nabízíme 27m euro. Ale my chceme 40m, jinak nás to nezajímá. Jejda, ono už je 28.8? dobře, kdo nám prodá kohokoliv za 15m euro? 😀 😀

    To je prostě sranda, no ne 😀

    Pak příjde Real nebo Bayern a prostě vysolí tolik kolik je požadováno a nějaký bonus navíc, protože banka dala dobrý úrok, ale všichni jsou spokojení a jedou bomby

  11. Rubb112 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ikaros“]Pokud někdo bude chtít během tohoto léta odlákat z Valencie německého obránce Shkodrana Mustafiho, musí si připravit 25 milionů eur – alespoň takovou cenovku prý Los Che účastníkovi nedávného Eura přišili dle lokální radiové stanice.

    jestli je to pravda tak by byl hřích ho nezkusit[/quote]
    Wenger nabídne 11m, sice má v kolenech asi 10 děr po vrtačce, ale je to jeho styl

  12. bububu (karma: 0) #1

    Zranění Pera vnímám jako obrovský problém, protože zkrátka už nevěřím, že by byl AW schopný přivést TOP stopera. Takže budeme nejspíš vstupovat do sezony se čtveřicí Koscielny, Gabriel, Chambers, Holding… což mě tedy optimismem opravdu nenaplňuje.

    Doufám, že za Lacazetteho ještě přitlačíme, byla by škoda ho nezískat.

    Bohužel ceny jsou takové jaké jsou, buď to budeme respektovat, nebo prostě nebudeme úspěšní. Když můžou kvalitní hráče lákat týmy jako WHU nebo Slepice, proč ne sakra my?

  13. Ragnar Lothbrok (karma: 0) #1

    [quote name=“Ikaros“]Pokud někdo bude chtít během tohoto léta odlákat z Valencie německého obránce Shkodrana Mustafiho, musí si připravit 25 milionů eur – alespoň takovou cenovku prý Los Che účastníkovi nedávného Eura přišili dle lokální radiové stanice.

    jestli je to pravda tak by byl hřích ho nezkusit[/quote]

    A kolik by stál ten van Dijk? Podle mě lepší volba než Mustafi. Ale jinak máš pravdu, 25 míčů v eurech za Mustafiho by nemusel bejt špatnej kup.

  14. Rubb112 (karma: 0) #1

    [quote name=“bububu“]Zranění Pera vnímám jako obrovský problém, protože zkrátka už nevěřím, že by byl AW schopný přivést TOP stopera. Takže budeme nejspíš vstupovat do sezony se čtveřicí Koscielny, Gabriel, Chambers, Holding… což mě tedy optimismem opravdu nenaplňuje.

    Doufám, že za Lacazetteho ještě přitlačíme, byla by škoda ho nezískat.

    Bohužel ceny jsou takové jaké jsou, buď to budeme respektovat, nebo prostě nebudeme úspěšní. Když můžou kvalitní hráče lákat týmy jako WHU nebo Slepice, proč ne sakra my?[/quote]
    Ale pořád je to 1/3 za Lakazetu než Manu dává za Pogbu, tak sakra berme ho. Prostě je to tak a AW by to mohl pochopit.

    Vím, že někdo napíše, že za 120m euro se dají koupit 3 super hráči a je to lepší, než 1 extra skvělej super hráč, ale prostě 40m za Lakazetu mi nepříjde hodně

  15. Rubb112 (karma: 0) #1

    [quote name=“Rubb112″][quote name=“bububu“]Zranění Pera vnímám jako obrovský problém, protože zkrátka už nevěřím, že by byl AW schopný přivést TOP stopera. Takže budeme nejspíš vstupovat do sezony se čtveřicí Koscielny, Gabriel, Chambers, Holding… což mě tedy optimismem opravdu nenaplňuje.

    Doufám, že za Lacazetteho ještě přitlačíme, byla by škoda ho nezískat.

    Bohužel ceny jsou takové jaké jsou, buď to budeme respektovat, nebo prostě nebudeme úspěšní. Když můžou kvalitní hráče lákat týmy jako WHU nebo Slepice, proč ne sakra my?[/quote]
    Ale pořád je to 1/3 za Lakazetu než Manu dává za Pogbu, tak sakra berme ho. Prostě je to tak a AW by to mohl pochopit.

    Vím, že někdo napíše, že za 120m euro se dají koupit 3 super hráči a je to lepší, než 1 extra skvělej super hráč, ale prostě 40m za Lakazetu mi nepříjde hodně[/quote]
    né, že bych to měl v peněžence 😀

  16. bububu (karma: 0) #1

    [quote name=“Rubb112″]
    Ale pořád je to 1/3 za Lakazetu než Manu dává za Pogbu, tak sakra berme ho. Prostě je to tak a AW by to mohl pochopit.

    Vím, že někdo napíše, že za 120m euro se dají koupit 3 super hráči a je to lepší, než 1 extra skvělej super hráč, ale prostě 40m za Lakazetu mi nepříjde hodně[/quote]

    Nechápu, co furt všichni brečí. 40m za Lacazetteho je při současných cenách naprosto adekvátních. Buď ho za ty prachy podepíšeme my, nebo (opět) někdo jiný…

  17. Rubb112 (karma: 0) #1

    [quote name=“bububu“][quote name=“Rubb112″]
    Ale pořád je to 1/3 za Lakazetu než Manu dává za Pogbu, tak sakra berme ho. Prostě je to tak a AW by to mohl pochopit.

    Vím, že někdo napíše, že za 120m euro se dají koupit 3 super hráči a je to lepší, než 1 extra skvělej super hráč, ale prostě 40m za Lakazetu mi nepříjde hodně[/quote]

    Nechápu, co furt všichni brečí. 40m za Lacazetteho je při současných cenách naprosto adekvátních. Buď ho za ty prachy podepíšeme my, nebo (opět) někdo jiný…[/quote]
    třeba dostal 150m na přestupy, ale musí koupit 26 hráčů 😀 Jiné vysvětlení nevidím. A nebo jesště jedno. Tady máš 150m na přestupy, kup koho chceš a zbytek si nechej….

  18. Rubb112 (karma: 0) #1

    [quote name=“bububu“][quote name=“Rubb112″]
    Ale pořád je to 1/3 za Lakazetu než Manu dává za Pogbu, tak sakra berme ho. Prostě je to tak a AW by to mohl pochopit.

    Vím, že někdo napíše, že za 120m euro se dají koupit 3 super hráči a je to lepší, než 1 extra skvělej super hráč, ale prostě 40m za Lakazetu mi nepříjde hodně[/quote]

    Nechápu, co furt všichni brečí. 40m za Lacazetteho je při současných cenách naprosto adekvátních. Buď ho za ty prachy podepíšeme my, nebo (opět) někdo jiný…[/quote]
    Jestli dal Juve 90m za Higuaina, tak sakra Lakazetu můžeme koupit 2x a pořád bude levnější..

  19. Gunner_Pav (karma: 0) #1

    [quote name=“mc1897″]
    To je taky urban legend, ze to nefungovalo. Nie je pravda, ze sme s nimi dostavali nejako viac golov ako s dvojicou Per + Kos, kedysi som si urobil stats a bolo to +- rovnako.
    [/quote]
    Nevim, jak sis tu statistiku delal, ale nemohlo ti to vyjit. Jen tak v rychlosti jsem nasel statistiky 2012/13 a je tam jasne videt,ze dvojice Kos-TV5 proste nefungovala.
    http://balancedsports.blogspot.cz/2013/03/the-arsenal-debate-vermaelen-koscielny.html
    Ono se staci zeptat jakehokoliv trenera a ten ti rekne, ze idealni kombinace je jeden aktivni stoper a jeden pozicni. Proto tam vychazi solidne dvojice Kos-Per i TV5-Per a proto by Kos potreboval nekoho, kdo hraje spis stylem Pera nez TV5.
    Ja chapu, ze Pera nesnasis, ale chce to byt objektivni. Pro mne je taky TV5 jeden z nejoblibenejsich hracu v historii, stejne jako Kos, ale proste vim, ze spolu nefungovali. Fungovat by mohli jedine, kdyby jeden z nich zmenil styl, ale to necekam

  20. Boby (karma: 0) #1

    [quote name=“Ikaros“]Pokud někdo bude chtít během tohoto léta odlákat z Valencie německého obránce Shkodrana Mustafiho…[/quote]

    …ak by som si mal tipnúť,tak si myslím,že Mustafi to nebude…nekorešponduje to s vyhlásením AW na dnešnej tlačovke-“ on how injury to Mertesacker complicates defensive options…
    We have to look for an option to get a bit more experience. We will see some of our young centre backs on Thursday as well. With Per being out, we are a bit short on the experience front and we are looking to bring somebody in.“…/arsenal.com/
    AW bude hľadať skúsenosť…ak si predstavíme,že sa nedajbože zraní aj Kos,Mustafi nie je ku Gabrielovi,Calumovi či Holdingovi tou správnou skúsenou alternatívou…ak by som si mal vybrať,tak to bude 27/28 ročný CB,ostrieľaný LM a repre,pri ktorom naši mladí vyrastú a neskôr ich/aj Kosa/nahradia…pre mňa by bol tou alternatívou Toprak,ktorý má rok do konca zmluvy,a v Leverkusene majú pretlak na CB…

  21. Ragnar Lothbrok (karma: 0) #1

    [quote name=“Boby“]

    …ak by som si mal tipnúť,tak si myslím,že Mustafi to nebude…nekorešponduje to s vyhlásením AW na dnešnej tlačovke-“ on how injury to Mertesacker complicates defensive options…
    We have to look for an option to get a bit more experience. We will see some of our young centre backs on Thursday as well. With Per being out, we are a bit short on the experience front and we are looking to bring somebody in.“…/arsenal.com/
    AW bude hľadať skúsenosť…ak si predstavíme,že sa nedajbože zraní aj Kos,Mustafi nie je ku Gabrielovi,Calumovi či Holdingovi tou správnou skúsenou alternatívou…ak by som si mal vybrať,tak to bude 27/28 ročný CB,ostrieľaný LM a repre,pri ktorom naši mladí vyrastú a neskôr ich/aj Kosa/nahradia…pre mňa by bol tou alternatívou Toprak,ktorý má rok do konca zmluvy,a v Leverkusene majú pretlak na CB…[/quote]

    Toprak je parádní 😆 taky už jsem tu psal, že by se mi líbil.

  22. pm44 (karma: 0) #1

    [quote name=“Ragnar Lothbrok“][quote name=“Ikaros“]Pokud někdo bude chtít během tohoto léta odlákat z Valencie německého obránce Shkodrana Mustafiho, musí si připravit 25 milionů eur – alespoň takovou cenovku prý Los Che účastníkovi nedávného Eura přišili dle lokální radiové stanice.

    jestli je to pravda tak by byl hřích ho nezkusit[/quote]

    A kolik by stál ten van Dijk? Podle mě lepší volba než Mustafi. Ale jinak máš pravdu, 25 míčů v eurech za Mustafiho by nemusel bejt špatnej kup.[/quote]
    Van Dijk vyjde tak kolem 40 milionů minimálně.. A ani pravděpodobně nesedí do toho profilu, co bude Wenger hledat.. Tam jsme bohužel ze hry 🙁

  23. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“][quote name=“mc1897″]
    To je taky urban legend, ze to nefungovalo. Nie je pravda, ze sme s nimi dostavali nejako viac golov ako s dvojicou Per + Kos, kedysi som si urobil stats a bolo to +- rovnako.
    [/quote]
    Nevim, jak sis tu statistiku delal, ale nemohlo ti to vyjit. Jen tak v rychlosti jsem nasel statistiky 2012/13 a je tam jasne videt,ze dvojice Kos-TV5 proste nefungovala.
    [/quote]
    Sorry, ale nezmysel. Fakt.

    Problem s tou stats je asi ten, ze Kos hral s Vermicom asi tak 60 zapasov, ak si dobre pamatam. Tu mas len nejakych smiesnych vybranych 6(!), ked to niekomu udrelo do oci a urobil stats.

  24. mc1897 (karma: 0) #1

    [quote name=“Gunner_Pav“]
    idealni kombinace je jeden aktivni stoper a jeden pozicni. [/quote]
    A to s tym jednym aktivnym a jednym pozicnym je pravda, ale nie v zmysle typov hracov, ale v zmysle pristupu k jednotlivym akciam v zapase. Teda jednu chvilu je aktivny Kos a Per je pozicny, a v druhej akcii opacne (a to nefunguje ak mame Pera).

    Cize ak sa bavime o top class stoperoch, potrebujes dvoch, co vedia hrat aktivne aj pozicne, [i]case by case[/i] sa v tom striedaju. Ziadna topclass stoperska dvojica nemala takto rozdelene ulohy, ako sa snazia niektori naznacit. Mozno v 19** ked sa hralo na libera, teraz urcite nie. Prave teraz ti kazdy trener povie ze (idealne) potrebuje dvoch mobilnych, rychlych, silnych, pozicne zdatnych stoperov.

    To co sa niektori snazia nahovorit o Perovi a Kosovi ako idealnej dvojke je cisto [i]z nudze cnost[/i]. Chudak Kos, co musi [i]aktivne[/i] hasit vyklusy jeho kolegu po celej sirke ihriska.

Napište komentář

Musíte být pro přidání komentáře.